De klant positief verrassen
Rond 2003 ben ik na mijn opleiding werktuigbouwkunde fulltime thuis mee gaan werken. Bij reparaties was ons motto “vandaag brengen morgen klaar”.
's Avonds werkten we samen door tot in de late uurtjes om de reparaties weg te werken want als we wat beloofd hebben aan de klant dan komen we dat na. We deden altijd net wat extra`s om de klant te verrassen. Even de poetslap over de fiets, de bandjes oppompen en de snelbinders recht op de fiets. Kleine moeite en de klant ziet en voelt dit meteen. Ook was er tijd voor dat praatje met de klant en toonde we oprechte interesse in zijn of haar verhaal.
Helaas kregen we in 2004 zeer slecht nieuws over pap zijn gezondheid. Pap en mam kwamen terug uit het ziekenhuis met het droevige bericht dat pap kanker had in zijn buik en niet meer te genezen was. Het was een gitzwarte dag in onze herinnering welke ik nooit zal vergeten. Diezelfde dag heb ik tegen ons pap gezegd dat ik het bedrijf voort zou zetten en hem niet teleur zou stellen.